Forum RUNEDAR Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Koniec AGM Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Sob 16:17, 13 Sty 2007 Powrót do góry

Sad przydatny był ten AGM, dobiero dziś się obejrzałem że już nie teleportowuje Wink
Sheilanne




Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 798 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 18:31, 13 Sty 2007 Powrót do góry

W sumie to nie mamy co się smutać, za czasów C1 nawet nikt nie myślał o AGM a było w porządku, nawet chcieli podnieść ceny u GK, a niektórzy skasować teleporty całkowicie Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Sob 19:40, 13 Sty 2007 Powrót do góry

To chore, bez teleportów byłoby bardzo klimatycznie ale, bieganie duzo czasu zajmuje...
Sheilanne




Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 798 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 21:18, 13 Sty 2007 Powrót do góry

Bo widzisz, wtedy nie znaliśmy takiego słowa jak 'kox' Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Cadogan




Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 486 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grupa trzymająca władzę

PostWysłany: Sob 21:43, 13 Sty 2007 Powrót do góry

E tam nie. Ty nic nie wiesz. Na opczątku był kox, klimat był w powijakach. Potem klimat wyrósł i zaczął dręczyć kox, który, wciąż dręczony, istnieje do dziś. Dowodem na to, jak klimat się "zaostrza", może być choćby zakazanie emotek, angielskich nazw, WKZI (Wielka Akcja Zmiany Imion) itp.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sheilanne




Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 798 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 22:00, 13 Sty 2007 Powrót do góry

Cado, gdyby było tak jak mówisz, to by nie chcieli kasować teleportów Razz

Cado: Na pewno było tak jak mówię, widzę to po starych screenach, zarówno moich jak i innych osób. A o chęci kasowania teleportów nawet nie słyszałem. Zresztą chcieć to ja też sobie mogę wiele rzeczy Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Jaree




Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 395 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: gadają, że z Elmore, ale im nie wierzcie

PostWysłany: Nie 12:08, 14 Sty 2007 Powrót do góry

Ale portale, tudzież teleporty są w każdej grze RPG. Tylko na trochę innej zasadzie, wg. oryginalnego D&D.
Dlatego ci nasi AGM i GK są jak najbardziej zgodni z zasadami RPG. A Klimat się opiera i przestrzega bardzo tychże zasad.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Nie 15:48, 14 Sty 2007 Powrót do góry

Ale jednak szkoda tych teleportów w AGM, tanie i prawie wszędzie teleportuje (oczywiście na tereny danego miasta). Teraz trzeba się zaopatrywać w ww lub potki.
Wyświetl posty z ostatnich:      
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)